Bestelling en Levering

Hoe kan ik bestellen?

Het bestellen van je bestelling is nog nooit zo makkelijk geweest. Je kunt alles zelf online bestellen. Bij elke stap in het bestelproces wordt duidelijk omschreven wat de keuzes inhouden.

  1. Kies je product
  2. Adresgegevens invullen
  3. Afrekenen

De laatste stap in het bestelproces is het maken van een betaalkeuze. Al onze betaalmethodes zijn kosteloos.

Na deze stappen gaan we met je bestelling aan de slag. Uiteraard zorgen we er voor dat je bestelling snel bij je afleveradres bezorgd wordt. Je ontvangt ter bevestiging een email met daarin alle gegevens en de factuur.

Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt? Wat is de levertijd?

Wanneer het artikel op voorraad is bij onze parter wordt uw bestelling binnen 24 uur verwerkt. De gemiddelde levertijd van onze partners producten bedraagt 8-21 werkdagen door heel Nederland. Doordat wij de producten direct vanuit de leverancier naar jou toesturen kunnen wij enorm besparen op transport- en opslagkosten. Dit zorgt er ook voor dat we de verzendkosten van onze producten voor eigen rekening kunnen nemen. De keuze om direct vanuit de leverancier te verzenden brengt een iets langere levertijd met zich mee dan dat je wellicht gewend bent.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Annuleren kan alleen als de bestelling nog niet verwerkt is. Als je bestelling al is verwerkt is, kunnen wij de bestelling niet meer annuleren. Zorg dat je zo snel mogelijk contact met ons opneemt nadat je bestelling heb geplaatst voor eventuele annulering. Is je pakketje al verzonden? Dan kun je binnen 14 dagen je bestelling ruilen of retourneren.